🧾 POLITYKA ZWROTÓW I REKLAMACJI

Sklep internetowy peopleworld24.pl

(obowiązuje od 30.10.2025)

1. Dane sprzedawcy

  • Nazwa firmy: PeopleWorld24
  • Adres siedziby:Poznańska 125, 62-080 Tarnowo Podgórne
  • NIP:7772896804
  • REGON: 363362532
  • Adres e-mail do kontaktu: conact.peopleworld24@gmail.com


2. Przedmiot sprzedaży

Sklep internetowy {{Nazwa sklepu}} prowadzi sprzedaż cyfrowych treści w postaci e-booków (plików elektronicznych), które dostarczane są drogą elektroniczną – poprzez pobranie lub udostępnienie linku do pobrania po dokonaniu płatności.

3. Odstąpienie od umowy (prawo do zwrotu)

  1. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.), konsument traci prawo do odstąpienia od umowy dotyczącej dostarczania cyfrowych treści, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie tego prawa.
  2. Oznacza to, że w przypadku zakupu e-booka w sklepie peopleworld24.pl, po udostępnieniu pliku do pobrania (lub wysłaniu linku do pobrania) konsument nie ma prawa do odstąpienia od umowy, a więc nie przysługuje zwrot pieniędzy.
  3. Przed dokonaniem zakupu klient jest każdorazowo informowany o utracie prawa do odstąpienia od umowy w związku z natychmiastowym rozpoczęciem świadczenia usługi cyfrowej.

4. Reklamacje (niezgodność towaru cyfrowego z umową)

  1. W przypadku, gdy zakupiony e-book jest niesprawny, niekompletny, uszkodzony lub niezgodny z opisem (np. nie można go otworzyć, link do pobrania nie działa), klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacje można zgłaszać na adres e-mail: contact.peopleworld24@gmail.com, podając:
  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail użyty przy zakupie,
  • numer zamówienia,
  • opis problemu,
  • ewentualne zrzuty ekranu lub inne dowody potwierdzające problem.
  1. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
  2. W przypadku uznania reklamacji, sprzedawca zapewni klientowi:
  • ponowne udostępnienie prawidłowego pliku, lub
  • jeśli nie jest to możliwe – zwrot ceny zakupu na rachunek bankowy klienta.

5. Kontakt

W sprawach dotyczących zwrotów lub reklamacji prosimy o kontakt:

📧 E-mail: contact.peopleworld24@gmail.com

6. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką zastosowanie mają przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej polityki zwrotów, przy czym zmiany nie naruszają praw klientów wynikających z umów zawartych przed ich wprowadzeniem.